Jak probíhá servis?


1. krok



Vyberte si na našem E-SHOPU nejvhodnější druh opravy a zašlete zařízení rovnou na adresu do Zbečna a nebo nám přes kontaktní formulář níže pošlete dotaz.


2. krok



Jakmile zařízení přijmeme od spediční firmy tak vám pošleme zprávu, že jsme servis přijaly a zaevidovali k nám do systému.


3. krok



Provedeme základní diagnostiku zařízení. Tím zjistíme, o jaký typ závady se jedná a připravíme se na další kroky.


4. krok



Na základě diagnostiky vám vytvoříme cenovou nabídku na celkovou opravu vč. práce, náhradních dílů a termín zhotovení.


5. krok



V případě, že nemáte o servis zájem, zařízení vám pošleme nazpět. Při odsouhlasení zařízení opravíme a provedeme výstupní testy, zda-li byla závada odstraněna.


6. krok



Těsně před odesláním opraveného zařízení provedeme ještě jeden test, zařízení zabalíme a pošleme vám dobírkou zařízení nazpět na vaši adresu.

Pozáruční servis

Pozáruční servis notebooků a počítačů všech typů. Zajišťujeme nejen opravy notebooků Apple, Acer, Asus, Toshiba, HP, HP Compaq, Sony, Fujistsu Siemens, Lenovo, IBM, Dell, Samsung, Panasonic, ale také servis jakýchkoliv neznačkových nebo méně známých značek notebooků. Servis notebooků poskytujeme i pro notebooky dovezené ze zahraničí.

Proč my?

Možnosti pro opravy
Servis u NÁS, nebo servis online po INTERNETU "pro smluvní partnery.

Rychlost a kvalita opravy notebooků
Servis a to ať už se jedná o složitý hardwarový nebo softwarový problém řešíme maximálně rychle. Komplexní službu servis notebooků poskytujeme 24hodin denně / 5 dní v týdnu. Kvalita a rychlost je základním parametrem, na který klademe velký důraz nejen pro servis.

Dopňkové služby
Obnova dat (dojde-li k poškození dat na notebooku nebo PC, zajistíme jejich obnovu a zálohování). Zálohování dat (v případě reinstalace operačního systému nebo výměny HDD, automaticky zálohujeme data). Půjčovna notebooků a další výpočetní techniky (po dobu opravy notebooku zapůjčíme náhradní).

Smluvní klienti
- mají přednostní nárok na využití našich služeb a jsou vždy upřednostněni v případě, že kapacita servisního zázemí bude omezena
- disponují volnými servisními hodinami, které mohou využívat kdykoliv potřebují
- mají výrazné slevy na veškeré servisní služby
- mohou využívat služeb telefonického poradenství a dálkové správy

 

Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně servisu, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle
+420 775 433 925, nebo nám napište přes tento formulář.